۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸

جام جهانی فوتبال ساحلی؛

تیم ملی فوتبال ساحلی وارد تاهیتی شد/ اولین تمرین پس از پرواز 38 ساعته

تیم ملی فوتبال ساحلی وارد تاهیتی شد/ اولین تمرین پس از پرواز 38 ساعته

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که برای حضور در رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی به کشور تاهیتی سفر کرده بود، یکشنبه شب وارد شهر پاپیته محل برگزاری مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ساعت 5 بامداد روز شنبه ایران را به مقصد دوبی ترک کرد و پس از آن به ملبورن و اوکلند پرواز داشت و سرانجام ساعت 21:30 یکشنبه به وقت محلی پس از حدود 38 ساعت پرواز به تاهیتی محل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی رسید.

مسئولان برگزاری مسابقات با حضور در فرودگاه ضمن استقبال و برگزاری مراسم سنتی تیم را به محل اسکانش انتقال دادند. کشور تاهیتی 3 هتل دارد و تیم ایران در هتل ماناوا به همراه دیگر تیم‌های هم گروه خود شامل برزیل، سنگال و اوکراین استراحت خواهد کرد. تیم‌های گروهای دیگر هم در دو هتل دیگر ساکن شده‌اند و بازیکنان و کادر تیم ملی ایران که به دلیل مسیر طولانی خسته شده بودند، پس از حضور در هتل و صرف شام به استراحت پرداختند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از ورود به شهر پاپیته تاهیتی و استراحت چند ساعته، نخستین تمرین ریکاوری خود را انجام داد. این تمرین ریکاوری، ساعت 15 به وقت محلی و پس از تمرین تیم برزیل تمرینات خود را برگزار کرد. تمرین ریکاوری به صورت سبک و شاداب پیگیری شد و تنها یک سری نکات تکنیکی و تاکتیکی مرور شد.

همزمان با تمرین، در استادیوم محل مسابقه نشست هماهنگی مسئولان تیم ایران و مسئولان مسابقات فیفا برگزار شد. در این نشست، مسئولان فیفا ضمن تبریک به دلیل حضور ایران در مسابقات جام جهانی، تاکید کردند که تیم ایران تحول زیادی داشته چرا که حضور در این مسابقات کار آسانی نیست و این نشانگر قدرت بیش از پیش این تیم است.

در ادامه با توجه به مقررات مسابقات، تمامی لباس‌های بازی و تجهیزات تیم ملی ایران چک و همه موارد مورد تائید فیفا قرار گرفت. در پایان این جلسه از سوی مسئولان فیفا لوح یادبودی به سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اهدا شد.

کد خبر 2136585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha